Közlekedés, városok, közterületek

A Városi Szemlélő

A Városi Szemlélő

Saját rádiós szignálok - 2011

2013. szeptember 06. - axeleda

Kiskoromban sok mindenben utánoztam a nagyokat. Főleg a média világát próbáltam követni. Készítettem rádiót, tévét, újságot, weboldalt, sőt élő tévécsatornát is indítottam.

Amikor a saját alkotásaimról szóló bevezetőmben elkezdtem írni a magam összerakott zenékről, akkor többek közt megemlítettem a Maxort. Ez egy baráti társaság volt, nagyon sokáig működött. Tavaly lett felszámolva. Fő "feladata" különféle kiadványok készítése volt, főleg e kereten belül készültek például általam készített rádiók is. Itt minden saját gyártású volt a műsoroktól kezdve a szignálokig.

wmp.jpg

A zenéket én gyártottam. Most ezeket szeretném sorra bemutatni. A műsorokkal most egyelőre nem foglalkoznék, sajnos nem annyira színvonalasak hogy nyilvánosságra lehetne őket hozni, egy-két kivételtől eltekintve. Majd egyszer azokra is sorra kerül.

Ennek a sorozatnak sok tagja lesz, mert ezeket a szignálokat anno folyton variáltam, legalább évente. Rengeteg néhány másodperces zene született az évek során, jobbak-rosszabbak egyaránt.

Ezeket a szignálok még nem igazán kerültek nyilvánosságra, úgyhogy most kíváncsi leszek, mi lesz a reakció. Úgy érzem, itt az idő őket megismertetni.

 

Az első bemutatandó szignálcsomag 2011 elejéről való. A Maxor Rádió II-nek készült. A Maxorban egyféle csatornából volt anno több is, melyek az idők során sorra megszűntek, beolvadtak. Bonyolult egy dolog volt ez az egész baráti társaság, főleg régen! A Maxor Rádióból egy ideig kettő működött, és mindkettőnek önálló arculata volt.

Itt a legfontosabb műsorok szignáljait hallhatjuk, beszédhang nélkül. Van állomásazonosító, reklám és műsorajánló. Az állomásazonosítót kellemesre próbáltam csinálni, a reklámét pörgősre, az ajánlót andalgósra, bámészkodósra. Az utolsó három szignál már nem ennek az arculatnak a része, jóval régebbiek, 2008 körüliek. Az arculat azon része a két rádiónál közös volt. A hírek és az információs magazin zenéje rövid, kicsit híradós hatású, az egyikben trombita szól. Az utolsó, időjárás-jelentés szignálban van tengermorajlás és madárcsicsergés is egyben, ezáltal természetes hangulatú.

A bejegyzés trackback címe:

https://kulsoszemlelo.blog.hu/api/trackback/id/tr735471554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása